• Wpisów:779
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis:5 dni temu
  • Licznik odwiedzin:98 979 / 1478 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Siedzę i wpierdalam ptasie mleczko, bo mi smutno.
a smutno mi przez mamę

Wychodzę na zakupy i pytam się mamy
Ja: czy ok wyglądam?
Ona: Dobrze, dobrze. (I się uśmiecha)
Ja: no powiedz, bo chce wyjść
Ona: no dobrze wyglądasz (ale nadal się uśmiecha
Ja: no to co się tak głupio uśmiechasz skoro jest ok?
Ona: bo ubrana jesteś dobrze tylko taka gruba!

i w śmiech

no to jeszcze jedno alpejskie sobie zjem
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Co to za kwiatek?


  • awatar Fokisiaaa: @MamaNaWózku: kupiony czy od Zu z przedszkola? Bo jak z przedszkola to mozesz zapytac :)
  • awatar MamaNaWózku: @gość: istoto podła!
  • awatar Gość: nie wim ale w każdym razie brzydki
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Zu pojechała dzisiaj do taty na wakacje na cały tydzień. Już czuję pustkę

Na szczęście mam co robić.
Skończę obrus, który robię dla siostry na urodziny. Zrobię też generalny porządek z zabawkami, książkami i generalnie rzeczami Zu. Jak sobie o tym myślę to płakać mi się chce.
W planach mam jeszcze zrobienie szydełkiem dywanik do łazienki i kosz na kosmetyki, ale chyba nie zdążę przed jej powrotem
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czasami jak wchodzę na pingera to odsyła mnie na wp, was też?
 

 
Dałam Zu banana.
W trakcie jedzenia pokazuje mi robala.

Nigdy kurwa więcej nikomu banana!
 

 
Chcialam obejrzeć sobie jakiś film, a tu chuj.
Drugą godzinę sie laptop aktualizuje.

To siku i spać.
 

 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

 
W nocy nie mogę spać tak mi dretwieja rece i mrowią.
Wueczorem jak zasypiam i rano jak się budzę. Sztywne. Nie mogę się ułożyć. No tragedia.

Podejrzewam, że od szydełka.
 

 
Właśnie ogarnęłam, że Millenium ma 2 kolejne częśi..
Skończyłam na trzeciej!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Spinner jak dla mnie średnia zajawka. Pokrecilam kilka razy i nuda.

Jojo to było coś
Albo po prostu jestem stata już
 

 
Właśnie skończyłam czytać pierwszą książkę Cobena ( pierwszą przeze mnie przeczytaną, a nie przez niego napisaną ) "Niewinny"

I będę jechać dalej z Cobenem, a jutro zacznę "Zapisane w wodzie" Paula Hawkins
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Zu: Mamo, a czy starszaki mają większe siusiaki?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Jakiś dobry serial?
Kto poleci?
 

 
Zaatakowały mnie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Chciałabym być blondynką, ale muszę być ruda ;p
 

 
Powinnam się już do łóżka pierdolnąć, ale mi się nie chce.

Jakaś taka niespokojna jestem ostatnio.
 

 
Zebranie w przedszkolu i gównoburza.
- bo dzieci za mało na podwórku
- nie ma rolet w sali
- bo jednak na dwór dużo nie trzeba, bo brzydka pogoda i kleszcze
- bo catering chujowy
- bo z podręczników za mało korzystali
- bo na wycieczki nie wyjeżdżały maluchy
- bo jak na wycieczkę wyjechać to wynajętym autobusem, a nie pekaesem jak rok temu
- bo wszystko
Druga strona:
- bo dzieci psują zabawki.
- bo nie przynoszą w swoich w piątek jak powinni, bo boją się, że im dzieci zepsują, a sami psują przedszkolne zabawki
- bo dzieci klną i to ostro kurwa bluzgają (kilka sztuk)

Pierwszy raz taka jazda (chociaż to za dużo powiedziane), ale zawsze było miło i przyjemnie.
 

 
I około 100cm okrągły obrus




 

 
Malutka serwetka z wczoraj 19cm
  • awatar MamaNaWózku: @...SheWolf: cykam się tak na lewo sprzedawać, a otworzyć działalność się nie opłaca Raz ciote 3 sprzedałam :D
  • awatar ...SheWolf: zaczęłaś je już sprzedawać czy robisz i chowasz do szafy:)?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
W końcu ukrochmalony bieżniczek
 

 
A ze spraw pozytywnych to skończyłam wczotaj około 100cm okrągły obrusik!!
Krochmali się właśnie, więc może jutro się pochwalę
 

 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

 
Jest zle.
Jak sobie pomysle co nas czeka. To cale leczenie. To plakac mi sie chce.
Na razie sie trzymam ok, bo nie należę do tych spanikowanych placzek, ale zastanawiam sie ile moge zniesc nie powodzen, zmartwien i problemow.
W koncu kiedys pekne.

Jednego lekarza powinnam pozwac, ale pewnie sil mi niebstarczy na walke z wiatrakami.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

 
W liceum wieczorowym nie daja swiadectw?
 

 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

 
A tak jakby co to o doecie zapomnialam i znowu pale

Ale poznalam (kolejnego) fajnego faceta i moze w koncu minie mi ta nieufnosc i sie zakocham
Albo pojde na terapie

Znowu kurde duzo starszy. Mamie nie powiem
 

 
Macie te spinnery czy jak to tam?
Ktecicie?
Ja wlasnie zamowilam i czekam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Płakałam na Smerfach
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
ale jest gorąco!

Jeszcze tydzień temu narzekałam, że tak zimno, że gdzie ta wiosna?
teraz strach wychylić głowę z domu
 

 
Zuzia ma ponad 80 sukienek!
 

 
Pierwszy raz robię coś filetem. Bieżnik jeszcze w trakcie...


 

 
Podkładki pod szklankę/kubek


 

 
Nowa serwetka
jeszcze mokra

 

 
Karmelowa Inka!

PYCHOTKA!